گزارش عملکرد چهارساله حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی
گزارش عملکرد چهارساله حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی

حداقل کردن حداکثر

گزارش عملکرد چهارساله حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی

اداره تعاون ورفاه معلم

  1. مركز آموزشي  رفاهي فرهنگيان (تالار فرهنگیان صفائیه) یزد
  2. خانه معلم شهید دادرس یزد
  3. زائر سرای مشهد
  4. مركز درماني کلینیک فرهنگیان یزد
  5. مرکز آموزشی رفاهی شهید مرشد یزد
  6. مرکز رفاهی شهرستان بافق
  7. مرکز رفاهی شهرستان خاتم
  8. مراكز درماني شهرستانهاي مهريز، اردكان، ميبد
  9. مراکز رفاهی ییلاقی مهریز و تفت
  1. مرکز خانه معلم  شهید دادرس :

  قدیمی ترین مرکز رفاهی استان  با مساحت تقریبی  5000 متر مربع و زیر بنای 3600 متر مربع

مشخصات کلی:تعداد سوئیت: 61  باب      ظرفیت :   250  تخت

با توجه به قطب درمان بودن استان یزد  ایجاد 4 سوئیت با ظرفیت 18 تخت جهت  بیماران صعب العلاج در سال 93 و با هزینه یک

میلیارد ریال انجام شده است

  • بازسازی رستوران با هزینه یک میلیارد ریال در سال 95
  • احداث آشپزخانه و انبار با هزینه بالغ بردو میلیارد ریال طی سالهای 94 و 95

تالار فرهنگیان صفاییه یزد

(مساحت زمین  28000  متر مربع   مساحت زیر بنا 22000 متر مربع)

هتل فرهنگیان دارای 29 سوئیت با ظرفیت 130 نفر پیشرفت 85 درصدی در عملیات ساخت هتل جدید  با 78 سوئیت و ظرفیت 240 تخت در ضلع جنوبی طی سالهای 93 و 94 و 95

زیبا سازی  و بهسازی سالنها و محوطه تالار فرهنگیان  همراه با تعویض وسایل سرویس دهی با هزینه بیش از 20 میلیارد ریال طی سالهای 93 و 94

  • طراحی و بهسازی رستوران با ظرفیت 250 نفر
  • طراحی و بهسازی رستوران باغ با ظرفیت 200 نفر
  • طراحی و بهسازی سالن های عروسی 6 گانه با ظرفیت 2200 نفر
  • برای بهسازی و تجهیز سالن های فوق بیش از 20 میلیارد ریال طی سالهای 93 و 94 هزینه گردیده است.
  • مرمت و بهسازی سالن های آمفی تئاتر و کنفرانس قدیم با ظرفیت 250 نفر
  • ایجاد سالن کنفرانس جدید با هزینه بیش از 3میلیارد ریال

زائر سرای مشهد مقدس

 مساحت زمين 1000 متر مربع - مساحت زير بنا 5500 متر مربع

 تعداد سوئيت 75 باب با ظرفیت  230 تخت و افزایش ظرفیت تا 300 نفر - ظرفیت رستوران 100 نفر

  • گسترش و تغییر لابی با هزینه 700 میلیون ریال در سال 93
  • شروع عملیات بهسازی سیستم گرمایشی با برآورد هزینه اولیه نه میلیارد ریال در سال 96

 

 مرکز آموزشی ، درمانی فرهنگیان یزد (کلنیک فرهنگیان )

با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات به فرهنگیان معزز از طریق جذب پزشکان ، کارشناسان و تکنسین های فوق تخصص ، متخصص ،  توسعه و تجهیز فضا ، امکانات اقدامات موثری انجام شده که به گوشه ای از آن اشاره می شود

ا) دندانپزشکی

ارتقای دندانپزشکی به بخش مستقل

الف : با تکمیل فضای موجود به مساحت400 متر مربع با مشارکت خیر محترم جناب آقای مهندس رضا شیشه بری با هزینه 5 میلیارد ریال

ب: تامین تجهیزات لازم و خرید 2 دستگاه یونیت با مشارکت خیر محترم جناب آقای مهندس رضا شیشه بری با هزینه 1 میلیارد ریال و افزایش تعداد یونیت های این بخش به 12 دستگاه

ج: افزایش دندانپزشک عمومی و متخصص به 25 نفر و ارئه خدمات در دو شیفت صبح و عصر

2) آزمایشگاه

ارتقای آزمایشگاه به بخش مستقل

الف : با احداث و تکمیل فضای مورد نیاز به مساحت 200 مترمربع با مشارکت خیر محترم جناب آقای مهندس رضا شیشه بری با هزینه 2 میلیارد ریال

ب: تامین تجهیزات لازم و خرید4 دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی با مشارکت خیر محترم جناب آقای مهندس رضا شیشه بری با هزینه 35 میلیارد ریال

ج: افزایش کارشناسان تخصصی آزمایشگاهی به 7 نفر و انجام آزمایشات تخصصی و ویژه در دو شیفت

 

3) ارتقای بخش تخصصی و فوق تخصصی

الف : توسعه و تکمیل فضای مورد نیاز با احداث و تعمیرات لازم و ارتقای تعداد اتاق ها به 18 باب با هزینه 500 میلیون ریال

ب: تهیه تجهیزات لازم برای بخش چشم پزشکی با مشارکت خیر محترم سرکار خانم صاحب جلال به مبلغ 700 میلیون ریال

ج:افزایش تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص مرکز به 90 نفر و ارائه خدمات روزانه به 800 نفر

4) ارتقای بخش رادیولوژی

الف : بهسازی فضای رادیولوژی و توسعه مرکز ماموگرافی با هزینه 500 میلیون ریال

ب : تامین تجهیزات لازم ازجمله یکدستگاه ماموگرافی دیجیتال پیشرفته به مبلغ 5 میلیارد ریال به همت خیر محترم جناب آقای مهندس رضا شیشه بری

ج:خرید دستگاه سونوگرافی پیشرفته به مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون ریال

د:افزایش نیروی تخصصی رادیولوژیست به 4 پزشک متخصص و 7 نفر تکنسین تخصصی رادیولوژی وارائه خدمات در دوشیفت کاری صبح و عصر

5) مرکز جراحی های محدود (دی کلنیک)

الف : اخذ مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

ب: بازسازی و بهسازی بخش عمومی ، ساختمان اداری ، نمازخانه ، نگهبانی ، محوطه سازی ، زیبا سازی ، توسعه پارکینگ ، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ، انبار و فضاهای تجاری با هزینه 3 میلیارد ریال

ج: شروع فاز اول احداث فضای مورد نیاز با پیشرفت فیزیکی 40 درصد با مشارکت خیر محترم جناب آقای مهندس شیشه بری و پرداخت هزینه تا کنون به مبلغ 400 میلیون ریال

تسهيلات مالي ارائه شده به فرهنگيان استان

  • انعقاد تفاهم نامه  با بانك ملي ايران  در خصوص اخذ تسهيلات قرض الحسنه به مبلغ ساليانه 120 ميليارد ریال علاوه بر اين به  تعداد 400 فقره  و ام براي همكاران فرهنگي دچار مشكلات بيماري و ... طی سالهای 93 لغایت 96
  • معرفي براي اخذ وام  18  درصد  به بانك ملي  بدون محدوديت براي همه همكاران فرهنگي استان طی سالهای 95 و 96
  • اعطای 5160 فقره وام مرابحه 50میلیون ریالی مجموعا به مبلغ بیست و پنج میلیاردو  هشتصد  میلیون تومان به فرهنگیان استان طی سال 93 و 94
  • ارائه مجوز به مديران مدارس نواحي يك و دو براي معرفي همكاران براي دريافت تسهيلات قرض الحسنه به بانك ملي جمعا به مبلغ  ماهيانه يك ميليارد تومان  در جهت تفويض اختيار و تمركز زدايي در سال 95

تسهيلات صندوق وام ضروري

  • تسهيلات صندوق وام امداد  با 100 درصد افزايش نسبت به سال قبل در پرداخت به فرهنگيان در سال 96
  • تسهيلات بانك رسالت به مبلغ بيش از  50 ميليارد ریال به فرهنگيان عضو از ابتداي اسفند ماه 94( 912  نفر) حداقل 4 ميليون تومان و تا سقف 14 ميليون تومان (ابتكار استان يزد)
  • ارائه تسهيلات مساعده رسالت به همكاران به تعداد 183 فقره دو ماه به مبلغ بيش از 3 میلیارد و ششصد میلیون ریال  با برگشت 4 ماهه طی سال 95 و 96
  • تسهيلات صندوق درمان فرهنگيان (بلاعوض)
  • انعقاد تفاهم نامه بابانک قرض الحسنه مهر ایران جهت برخورداری همکاران از تسهیلات قرض الحسنه در سال درسال 96
  •  

پوشش بيمه طلايي فرهنگيان استان :

  21850 نفر طلايي                         2053  نفر تيپ 2

  • پوشش بيمه حوادث دانش آموزي  در سال تحصيلي 96-95 به تعداد 210000  نفر
  • پوشش بيمه عمر مصوب  بيش از 14000 نفر شاغل و 12000 نفر بازنشسته
  • پوشش بيمه  عمر مكمل  بيش از 12000 نفر شاغل و 8500 نفر بازنشسته
  • تحت پوشش قرار دادن بيمه آتش سوزي تعداد زيادي از مدارس و خانه هاي مسكوني فرهنگيان تقريبا كمتر از 70 درصد پايين تر از قيمت بيمه (تنها با پرداخت 12000 تومان) كه تعهدات بيمه  با حذف ماده 10 تا  150  ميليون تومان در سال 95 و 96
  • ارتقاء سطح فرهنگ بیمه و ضرورت آشنایی همکاران با خدمات بیمه  از طریق برگزاری دوره های ضمن خدمت  و جلسات مدیران طی سالهای 93 لغایت 96
  • افزایش افراد تحت پوشش بیمه عمرمکمل به بیش از نود درصد جامعه آماری در سالهای 95 و 96
    • پرداخت حق  بيمه طلايي سهم دولت تا پايان مرداد ماه 95
    • پرداخت حق  بيمه طلايي سهم كاركنان  تا پايان بهمن ماه 95
    • پرداخت تعداد 707 فقره هزينه درمان بيماريهاي صعب العلاج دانش آموزان و فرهنگيان
    • پرداخت 2785 فقره  پرونده خسارت حوادث دانش آموزي
    • پرداخت 19 فقره خسارات وارده  به دانش آموزان ناشي از مسئوليت مدير مدرسه و يا معلم ( از 16 میلیون تا 70 میلیون تومان)
    • پرداخت مبلغ 45856719683 ريال  بابت خسارت مالي و جاني در بيمه هاي اتومبيل
    • پرداخت 4 فقره خسارت آتش سوزي  و سرقت  مدارس
    • پرداخت 14 فقره خسارت آتش سوزي منازل مسكوني فرهنگيان
    • پرداخت هزينه فوت به وراث فرهنگي به مبلغ 150 ميليون ريال از محل بيمه عمر و سر مايه گذاري  بعد از پرداخت 4 قسط حق بيمه ( 280 هزارتومان)
    • پرداخت ديه 13 ميليارد ريال به فرزند فرهنگي حادثه ديده بر اثر تصادف شهرستان بافق

اسكان فرهنگيان

  • افزایش  تعداد پايگاه های اسكان در سراسر استان به 15 مورد
  • برگزاری جلسات توجیهی اسکان نوروزی با ادارات شهرستان و مناطق
  • فعال شدن بيش از 420 آموزشگاه در طرح اسكان و افزایش 22 درصدی طی سالهای 94 و 95
  • تدارک بيش از 3800 كلاس  در سطح استان  و 2200 كلاس در ناحيه يك و دو يزد در طرح اسكان  و 40 كلاس ويژه علاوه بر مراكز رفاهي طی سالهای 94 و 95
  • فعالیت عوامل طرح اسكان به 1200 نفر اعم از  عوامل ستادي ،مديران و خد متگزاران مدارس
  • پيش بيني پذيرايي ميهمانان نوروزي استان در حدود 65000 خانوار و 650 هزار نفر روز  در ايام نوروز 96 از تاريخ 25 اسفند 95 لغايت 12 فروردين 96
  • شروع ثبت نام اينترنتي و  رزرو  اسكان از تاريخ   5  تا 23  اسفند ماه جاري

ويژ گيهاي اسكان فرهنگيان در نوروز 96 در استان يزد

  • 1- تمركز زدايي و واگذاري امور اسكان تا سطح مدارس و با نظارت ادارات
  • 2- با مساعدت اداره كل تعاون وزارت متبوع حذف كليه كلاسهاي تيپ ج و ارتقا 80 درصد كلاسها به تيپ الف
  • 3- ارائه بسته هاي پذيرايي مختصر به مهمانان نوروزي  دركليه كلاسها
  • 4- خريد  قابل توجه تجهيزات مورد نياز شامل يخچال، تلوزيون، پتو ، فرش و ...با هزینه بیش از ده میلیارد ریال

اداره بودجه

  • گزارش عملکرد (پرداختی) هزینه های ضروری آموزش و پرورش استان ( ارقام به هزار ریال)

 

92

93

94

95

پاداش بازنشستگان

211232273

292187962

455385712

475523635

مرخصی ذخیره بازنشستگان

9192548

11301248

12324

11500216

پرداخت نشده

ازدواج و فوت کارکنان

8930886

11310858

12191172

قسمتی پرداخت نشده

مدارس حمایتی

-

88

95000

50000پرداخت شده

60000مانده

برون سپاریهای کاردانش

پرداخت شده در چهار سال گذشته

13969

حق التدریس کارآموزی و کارورزی

1875

2650

4132

3589 پرداخت نشده

اضافه کار کارکنان

23450

3280

-

4320

2730 هفت ماه اول 96

اجاره اوقافی

1830

2141

2548

پرداخت نشده

امتحانات

9835

11468

13223

17933

سنوات ارفاقی استثنایی

تا سال 94

3874000

تا سال 95

4598436

1273

بیمه خودروها

1573

1932

2301

2617

حق التدریس شاغل

63246

78380488

108661952

112500

رفاه مرکزی

35100

4569

4535

6761

سرانه غذایی

1080

11700

12200

13500

حق التدریس آزاد

-

-

42052348

85347150

 
  •  

 

 

 

اداره تدارکات و پشتیبانی  

  1. پیش بینی وبرنامه ریزی جهت خرید ملزومات وتجهیزات مصرفی در هرسال حدود تقریبی 100میلیون
  2. تنظیم قراردادهای خرید وپرداخت اسناد مالی
  3. تمهید مقدمات و برنامه ریزی در برگزاری هرگونه استعلام پس از اخذ مجوزات لازم
  4. پشتیبانی همایش ها واردوها (هرسال بیش از 12همایش و اردو )
  5. اخذ مجوز کمیسیون ماده دو جهت فروش اوراقی بیش از 120دستگاه خودروهای فرسوده
  6. ابلاغ عدم استفاده ازخودروهای فرسوده وخرید تعداد10 دستگاه  خودرو جدید ودر نتیجه کاهش مصرف سوخت ودیگرهزینه ها
  7. تغیر سند مالکیت خودروهای اهدایی پلاک سفید بیش از 10خودرو
  8. راه انداز وبازسازی شبکه تحت وب بیش از 100 میلیون
  9. تعمیر وبازسازی وتجهیز دبیر خانه دین وزندگی در مرکز آموزشی امام محمد باقر (ع)
  10. خرید متمرکز فرش نمازخانه وتوزیع آن درمجموع بیش از 7هزار مترمربع
  11. جذب اعتبارلازم جهت بازسازی حیاط و آسفالت مدارس با کمک شهرداری در نواحی  یک و دو
  12. توسعه فضای آموزشی مدرسه استثنایی ضرابی به مبلغ 12میلیون
  13. تعمیر وتجهیز و بازسازی جکوزی –سونا و استخر محمد آباد با همکاری معاونت  تربیت بدنی
  14. تعمیر وتجهیز اردوگاهای شهید صدوقی وشهید رجایی با همکاری معاونت پرورشی (شامل محوطه سازی –شوفاژخانه –حمام –منبع آب –درب ورودی و000)به مبلغ 70میلیون
  15. خرید تعداد40 دستگاه کولر گازی جهت اداره کل و موزه علوم ومرکز مشاوره امام حسین (ع) و ..
  16. پشتیبانی در خرید و راه اندازی دوربین های مدار بسته باهماهنگی حراست در بعضی مدارس وادارات
  17. به کارگیری فناوری مناسب در اداره کل در راستای کاهش مصرف کاغذ
  18. راه اندازی اتاق یو پی اس 32 میلیون
  19. بروز آوری دوربین های مدار بسته اداره کل باهمکاری حراست به مبلغ 22 میلیون
  20. خرید وتوزیع میز و صندلی و نیمکت دانش آموزی در سال جاری به تعداد 1550 به مبلغ 130 میلیون
  21. تعمیر ساختمانی مرکز مشاوره امام حسین در سال 94-95 به مبلغ 40 میلیون
  22. خرید 80دستگاه کولر آبی ویخچال جهت توزیع در مدارس های اولویت دار به مبلغ 80میلیون
  23. انتخاب نماینده کتب درسی ابتدایی متوسطه وپیش دانشگاهی ونظارت بر توزیع هر چه بهتر کتاب
  24. خرید وتوزیع شیر مدرسه پس از اختصاص اعتبار لازم توسط وزارتخانه سالانه از 2.5 تا 3 میلیارد
  25. پشتیبانی راهیان نور در هر سال به طور تقریبی 100میلیون
  26.  انجام بیمه خودروها به مبلغ 40میلیون تومان
  27. تخصیص 60 میلیون جهت مدارس مارکار-طالقانی مرکز مشاوره امام حسین (ع) در سال 96

28-توسعه فضای 2 کلاسه جهت مدرسه ضرابی (استثنایی) باهزینه 120 میلیون ریال   

  1. انجام تعمیرات کامل ساختمان مرکز الکتروآنسفالوگرافی و عصب درمانی امام حسین(ع) با هزینه 100 میلیون ریال
  2. -انجام محوطه سازی کامل کلینیک مشاوره امام حسین(ع) با هزینه 110 میلیون ریال                                
  3. احداث فضای جکوزی و سونا استخر اردوگاه شهید رجایی محمدآباد با هزینه 300 میلیارد ریال                                   
  4. خرید دیگ شوفاژخانه و تعمیرات مربوطه اردوگاه شهید رجایی محمدآباد  با هزینه 120 میلیون ریال                           
  5. احداث سه چشمه حمام جهت خوابگاه اردوگاه شهید رجایی محمدآباد  با هزینه 150 میلیون ریال                                 
  6. جذب 3 میلیارد ریال  اعتبار جهت آسفالت مدارس توسط شهرداری یزد
  7. پیگیری جذب17 میلیارد اعتبار آسفالت و غیره توسط شهرداری یزد    

        

 

اداره دبیرخانه                              

توضیحات

موارد و موضوعات

ردیف

دولت تدبیر و امید

از مهر ماه 1392 تا مهر ماه 1396

78532 تعداد نامه های صادره

1

مهر ماه 1392 تا مهر ماه 1396

70645 تعداد نامه های وارده

2

مهر ماه 1392 تا مهر ماه 1396

15320 تعداد نامه های صادره به شبکه دولت

3

مهر ماه 1392 تا مهر ماه 1396

20425 تعداد نامه های وارده از شبکه دولت

4

 

اموراداری و تشکیلات

در 4 ساله اخیر2 هزار و 578 معلم درقالب نقل و انتقالات داخل استان جابجا شدند

از سال 93 تا 96 درقالب نقل و انتقالات خارج از استان 837 معلم به استان وارد و 498 نفر خارج شدند

از سال 92 تاکنون 2 هزار و 402 معلم بازنشسته شده اند که از این تعداد 1 هزار و 217 نفر مرد و ا هزار و 185 نفر زن می باشند

در سنوات اخیر 409 نفر از فرزندان فرهنگیان واجد شرایط به عنوان سرباز معلم جذب و به کارگیری شدند .

در سال 94 و95 قریب 300 نفر از طریق آزمون های پیمانی جذب آموزش وپرورش استان شدند

از سال 91 تاکنون 1 هزار و 986 نفر دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش وپرورش استان شدند  

اداره امورمالی

1-تغییر رویکرد حسابداری نقدی به تعهدی

2-ثبت کلیه اموال منقول و غیرمنقول در سیستم اموال که در حال حاضر سیستم مذکور بروزترین سیستم اموال در سطح کشور می باشد

3-در راستای تمرکززایی حسابهای درآمدی احتصاصی استان نسبت به تجمیع بیش از 100 حساب و مسدود نمودن حسابهای غیرضروری اقدام لازم صورت گرفته است.

1-صورت برداری و بروز رسانی اموال زیر مجموعه های آموزش و پرورش از جمله خانه معلم ،نهضت سوادآموزی ،استخر شهیدصدوقی و مرکز تحقیقات و....

2- تهیه و ارسال گزارشات لازم به وزارت دارائی و نماینده دیوان محاسبات مستقر در دستگاه و حسابرسان منتخب و مدیران و سایر درخواست کنندگان قانونی

3- بررسی و پیگیری امور مربوط به صورتهای ریز موجودیهای نقدی و بانک و ضمانتنامه و سایر تضمینات و صورت اموال و موجودیهای انبارها و تنخواه گردانها و پیش پرداختها و علی الحسابها و سپردهها و تمبر و اوراق بها دار و ...  

4- کسر کسور قانونی شامل مالیات تکلیفی و  مالیات افراد و بیمه قراردادها و بیمه افراد و سایر کسورات قانونی

5-کنترل ،رسیدگی و تسجیل اسناد عمرانی،اختصاصی

6-بستن سیستم حقوق اداره کل و انجام تغییرات در سیستم با رایزنی کارگزینی جهت احکام جدید

7- پرداخت حقوق پرسنل رسمی،پیمانی،قراردادی درپایان هرماه به انضمام دریافت فایل های مناطق و تجمیع و ارسال به دارایی و هماهنگی های لازم جهت پرداخت ماهیانه

8-ارسال تجمیع حقوق جهت بودجه وزارتخانه بطور ماهیانه

9- ارسال کسورات ماهیانه به دوایر مختلف

10-ارسال فایل بیمه خدمات درمانی و پیگیریهای مربوط جهت دریافت اظهارنامه بطور ماهیانه

11-انجام کلیه پرداختهای پرسنلی بصورت متمرکزازطریق واریزمستقیم به اشخاص

12-تنظیم اسناد و فایلهای واحدهای مختلف اداری و اسناد اضافه کاری رفاهیات پاداش ، مرخصیها، فوت وازدواج شاغلین و...

13-دریافت فایلهای مختلف اضافه کار و پاداش و پرداختهای مختلف مناطق از طریق ftp

14-پشتیبانی سیستم های حقوق وخزانه ورایزنی های لازم با شرکتهای پشتیبان ومناطق

15-ثبت و تهیه اسناد ماموریت رانندگان و شاغلین اداره کل

16-ثبت و صدور چکهای مربوط به پرداخت اسناد جاری ،اختصاصی و عمرانی استان

17-پرداخت اضافه کارکارکنان اداری مدارس وادارات وحق التدریس کارکنان آموزشی

18- پیاده سازی واجرای سیستم حسابداری تعهدی وجایگزینی آن باسیستم حسابداری نقدی

19-نقل و انتقال حقوق بازنشستگان متقاضی انتقال و ضمانت وام و تعهد کسر اقساط به بازنشستگان متقاضی

20-ارسال برگشت هزینه صندوق بازنشستگی وتسویه حساب باصندوق بازنشستگی

21-رسیدگی به اسناد حقوق ،  عائله مندی بازنشستگان و انجام امور مربوط به پرداخت متمرکز

22-پرداخت  متمرکز حقوق و عائله مندی  بازنشستگان استان

23-انجام امور مربوط به تهیه و ارسال لیست حقوق، بیمه خدمات درمانی و کسورات و تغییرات وام وبدهی و عائله واولاد بازنشستگان وموظفین اداره کل

25-بایگانی اسنادجاری وعمرانی

26-انجام امور مربوط به تغییر امضاء(مدیرکل ومعاونین )بیش از 50 حساب مربوط به اداره کل و واحدهای تابعه

27-ثبت نامه های ارسالی به بانکها و دارایی و خزانه

29-بایگانی مکاتبات و بخشنامه های امورمالی و ذیحسابی وگزارشات بازدید مالی مدارس

  30 -ثبت تخصیص های جاری،عمرانی و اختصاصی

  31-تهیه دفاترکل،معین وترازماهیانه به همراه صورت مغایرت بانکی ماهیانه حسابهاجهت ارائه به ذیحسابی ودیوان محاسبات

32-بررسی تراز سالانه مالی مدارس استان و دفاتر مالی عاملین ذیحساب شهرستان و مناطق

33-تهیه وتنظیم فرم درآمدهای اختصاصی وعمومی و درخواست وجه حقوق ماهیانه جهت خزانه

34-ثبت اعتبار اسناد جاری و عمرانی استان

35-ارائه گزارشات لازم مربوط به اعتبارات  به ذیحساب

36-تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی حقوق واضافه کار  کارمندان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی

37-دریافت نامه ها وبخشنامه ها وارده به اداره توسط مدیریت امورمالی وارجاع آنها جهت اقدام

38-همکاری وهماهنگی باادارات بودجه وتدارکات درزمینه پرداخت اسنادهزینه اداره کل درا سرع وقت

39-صدورضمانت بانکی جهت همکاران ،پرداخت مساعده به همکاران ،پرداخت وام امداد به پرسنل اداره کل

40-پاسخ به نامه های دریافتی ازدیوان محاسبات

41-انجام مراحل انتقال درآمدها ازحسابهای خزانه به حساب اداره کل جهت پرداخت هزینه های اختصاصی وعمرانی

42-برگزاری جلسات آموزشی جهت پرسنل امورمالی شهرستان/منطقه استان

43-بازدیدازعملکردامورمالی واحدهای شهرستان/مناطق استان

44-همکاری لازم با ذیحسابی اداره کل جهت انجام امورمالی آموزش وپرورش استان

45-جوابگویی به ارباب رجوع وانجام امورمتفرقه ارجاعی

46-اجرا و پیاده سازی سیستم جدیدمالی و پیگیری وهماهنگی باشرکت پژوهش جهت اجرای سیستم

47- بررسی وکنترل و وصول درآمداختصاصی وتنظیم اسناد وپرداخت هزینه مراکزبه شرح ذیل:

1-تالارفرهنگیان 2-خانه معلم  3-زائرسرای فرهنگیان 4-مرکزدرمانی فرهنگیان 5-مرکزمشاوره 6-سینمادانش آموز7-موزه 8-استخر شهیدصدوقی 9-استخرشهدای دانش آموز 10-اردوگاه شهیدصدوقی 11-اردوگاه شهید رجایی 12-ورزشگاه شهدای نعیم آباد